محل تبلیغات شما

David Ogilvy وبلاگنویس معروف آمریکایی، این موضوع را تایید می کند و چنین می گوید: به طور متوسط، افراد عناوین محتوا را 5 بار بیشتر از خود محتوا مورد مطالعه قرار می دهند و به آن توجه می کنند.”

به همین دلیل ممکن است یک مقاله ضعیف تر از مقاله شما با انتخاب یک تیتر مناسب و جذاب، نظرات و توجهات بیشتری را به خود جلب کند. به زبان ساده می خواهم به شما بگویم که مشکل از محتوای شما نیست، بلکه مشکل از عنوان شماست که به اندازه کافی مخاطب را جذب و تشویق به خواندن مطلب نمی کند.

بنابراین مشکل را باید چگونه حل کرد؟ کاملا واضح و مشخص است، شما باید عناوین بهتری بنویسید.

قبل از انتشار پست بعدی خود در سایت یا بلاگ، بسیار ضروری است که درک کنید حتی اگر بهترین و نوآورانه ترین مقاله در جهان را می نویسید، انتخاب یک تیتر ضعیف، شانس موفقیت پست شما را کاهش خواهد داد.

اگر به دنبال راه هایی برای نوشتن یک عنوان جذاب، قانع کننده و به یادماندنی هستید تا مخاطبان به تمامی پست های شما توجه کنند، دیگر لازم نیست که بیش از این در سایت های مختلف دست به جستجو بزنید، چون من در این مطلب به شما نحوه انتخاب عنوان مقاله را در قالب 7 نکته کلیدی و ساده که در دسته مباحث آموزش سئو نیز قرار می گیرند، خواهم داد.

آموزش ذخیره کردن تب های فایر فاکس

ساده ترین روش های ثبت سایت در موتورهای جستجوگر گوگل

آشنایی با نرم افزارهای حسابداری آی کن

مقاله ,یک ,مشکل ,کند ,پست ,سایت ,در سایت ,قرار می ,به شما ,مشکل از ,یک تیتر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هر که ترا شناخت ، جان را چه کند ؟ ادبیات فارسی